တိုယိုတာသည် Volkswagen ကို ကျော်တက်ပြီး ကမ္ဘာ့အရောင်းရဆုံး ကားထုတ်လုပ်သူဖြစ်လာသည်။ ဂျပန်ကားထုတ်လုပ်သူသည် တရုတ်နှင့် အမေရိကန်တို့တွင် ရောင်းအားများပြားလာခြင်းကြောင့် ငါးနှစ်ကြာပြီးနောက် စျေးကွက်တွင် ပြန်လည်ဦးမော့လာခဲ့သည်။
တိုယိုတာသည် ၂၀၂၀ တွင် ကားအစီးရေ ၉ ဒသမ ၅၂ သန်းရောင်းချခဲ့ရပြီး ပြီးခဲ့သည့် နှစ်ထက် ၁၁.၃ ရာခိုင်နှုန်း ကျဆင်းခဲ့သည်။ ဂျပန်ကားထုတ်လုပ်သူက ၂၀၂၀ ပြည့်နှစ်တွင် ရှယ်ယာနည်းလမ်းခွဲဖြစ်လာသည့် Subaru ၏ရောင်းအားကို ပေါင်းစပ်လိုက်သောအခါ အရေအတွက်သည် ၁၀.၄ သန်းအထိ ရောက်ရှိခဲ့သည်။
Coronavirus ပျံ့နှံ့မှုကြောင့် Toyota ၏ရောင်းအားသည် လွန်ခဲ့သောနှစ် ဧပြီလထက် တစ်၀က်နီးပါးကျဆင်းခဲ့သည်။ သို့သော်ကုမ္ပဏီသည် အထူးသဖြင့် တရုတ်နိုင်ငံတွင် ရောင်းချမှုကို ပြန်လည်နာလန်ထူမှုရန် စီမံနိုင်ခဲ့သည်။
တိုယိုတာသည်ဒီဇင်ဘာလတွင်ကားအစီးရေ ၉၈၇,၇၀၀ ရောင်းချခဲ့သည်။ ယခင်နှစ်ထက် ၈.၉ ရာခိုင်နှုန်းတက်ခဲ့ပြီး အရောင်းရဆုံးလလည်း ဖြစ်သည်။ မြောက်အမေရိကတွင် SUVs ၏လူကြိုက်များမှုကြောင့် မေလတွင် ရောင်းအား သိသိသာသာ ပြန်လည်နာလန်ထူလာသည်။
၂၀၂၀ ပြည့်နှစ်တွင် Toyota သည်ကားအစီးရေ ၉.၂၁ သန်းသာထုတ်လုပ်ခဲ့ပြီး ၁၄.၁ ရာခိုင်နှုန်းကျဆင်းခဲ့သည်။ ဂျပန်နိုင်ငံတွင် တိုယိုတာသည် Lexus မော်ဒယ်များအပါအ၀င် ကား ၂.၉၂ သန်းကိုတည်ဆောက်ခဲ့ပြီး ၁၄.၄% ကျဆင်းခဲ့သည်။
တိုယိုတာသည် နှစ်စဉ်နှစ်တိုင်း ဂျပန်နိုင်ငံတွင် မော်တော်ယာဉ် ၃ သန်းထုတ်လုပ်ရန် ဆက်လက် ရည်မှန်းထားသည်။ အဓိက ရည်မှန်းချက်မှာ ပြည်တွင်းထောက်ပံ့ရေးကွင်းဆက်၊ အလုပ်အကိုင်နှင့် ရောင်းချသူများကို ထိန်းသိမ်းရန် ဖြစ်သည်။