Mark 2 / 1JZFSE အင်ဂျင် နှင့် သူ၏ထူးခြားသောပြဿနာများ


ထူးခြားချက် တခုက EGR Stepper motor ပွင့်နေလျက် ကျပ်ပြီးဂျမ်းဖြစ်သွားတာပါ။

အဲ့လိုပွင့်လျက်ဂျမ်းဖြစ်သွားလျင် နိုးလို့ မရတော့ပါဘူး stepper motor ကဟပြီးပွင့်နေတော့ အိပ်ဆောငွေ့ တွေအင်ဂျင်ထဲ အရမ်းပြန်ဝင်နေပြီးနိုးမရတော့ပါဘူး။

ဆီလာတယ်မီးလာတယ် compressure ကောင်းတယ်ဒါပေမဲ့နိုးမရတော့ပါဘူး။ သော့ On ပြီး stepper motor ရဲ့ step position data ကိုကြည့်တော့လဲ 0 position ဘဲပြတော့ အတွေ့အကြုံမရှိရင် အခက်အခဲဖြစ်ပြီပေါ့။ ဒီပြသနာနဲ့ ပုံစံတူ ဖြစ်ရပ်မျိုး ကို 1azfse အင်ဂျင်မှာလဲ ဖြစ်ပါတယ်။ သူကနိုးလို့ရပါတယ်။ Dနဲ့ မီးပိုင့်မိတဲIdle အချိန်တွေမှာ Egr လိုက်ရောလို့ နဲနဲတုန်တာဘဲရှိပါတယ်။ ( ဒီအကြောင်းအရာကရေးပြီးသားပါ။) Atlas ဓာတ်ဆီBongo ဓာတ်ဆီအင်ဂျင်မှာလဲ egr stepper motor ပွင့်လျက် ဂျမ်းဖြစ်လျင် သူကနိုးလိုး့ရသော်လည်း idle တွင် အရမ်းတုန်ပါတယ်။ လီဘာနင်းထားရင်အတုန်သက်သာပါတယ်။ Egr SYSTEM နှင့် ယှဉ်စဉ်းစားပါ။

နောက်တခုကနော့ THROTTLE MOTOR LOCK ကျုခင်းပါ။ IDLE ဘဲနိုးရတယ် လီဘာနင်းရင်RPM ကလုံးဝမတက်ခြင်းပါ။ P1128 /P2118 တိုပေါ်ပြီလဲဖြစ်တယ်မပေါ ်ဘဲ လဲဖြစ်တတ်ပါတယ်။ အဲ့လိုဖြစ်သွားလျင် ကောင်းနေတဲ့ ကားက လေတံခါး ECU ပြောင်းထည့်သော်လဲမရဘဲ ဖြစ်နေတတ်ပါတယ်။ THROTTLE MOTOR ဝါယာကM+ နဲ့ M- နှစ်ချောင်းထဲရှင်းပါတယ်။ အဲ့လိုကား မျိုး 2013နဲ့2018 ကြားမှာ အစီး ၁၃ စီး လိုက်လုပ်ဘူးပြီးမှတ်တမ်းသေခြာရေးထားပါတယ်။

 

လုပ်ပုံလုပ်နည်းကိုပြောပြပါမည်။ electronic ဆရာများ wiring ဆရားများနဲ့ ပေါင်းပြီး အဖြေရှာကြည့်ပါသည်။တိကြတဲ့ အဖြေတော့မရခဲ့ပါ။ ကျွန်တော်လက်တွေ့လျောက်လုပ်ပြီး ကောင်းသွားတာတွေကိုပြောပြပါမည်။ Throttle position sensor ကို ဟိုချိန်ဒီချိန်လုပ်ပါသည်။ ပြီလျင်IG ON (ကားမနိုးပါ) ပြီး လီဘာကိုဖြည်းဖြည်းဆုံးအောင်နင်း ပြန်လွတ် အဲ့လို ၅/၆ ကြိမ်လောက်လုပ်ပြီးနိုးပြီးလီဘာနင်းတော့OK သွားတတ်ပါသည်။ ၃ စီးလောက်ကဒီနည်းနဲ့ ကောင်းသွားပါသည်။

( nissan group throttle setting ကို စက်မပါဘဲ လုပ်တဲ့နည်းပါ။ )။ အဲ့ဒါမှမရလျင် ecu ဖြုတ် ဟိုတိုင်းဒီတိုင်းလုပ်ပါတယ်။ m+ m- ကြိုး ပြတ်မပြတ် တိုင်း ecu ကို နာရီအချို့ ဖြုတ်ထား ။ အဲ့လိုတွေ လုပ်ပြီး ပြန်တတ်တော့ ကောင်းသွားပြီ ။ ဒီနည်းနဲ့ ၅ စီးလောက်ကောင်းသွားပါတယ်။ အဲ့ဒါမှမကောင်းသေးလျင် ECU ကိုဖွင့်ပြီး THINNER OR ဓာတ်ဆီ တွေနဲ့ သေခြာဆေးလေးမှုတ်သန့်စင် အပူးပေး အခြောက်ခံ ပြီးပြန်တတ်နိုးတော့ ကောင်းသွားပါပြီ ။

အဲ့ နည်းကနောက်ဆုံးကောင်းတဲ့ နည်းပါ။ အဲ့နည်းကိုလွယ်လွယ်နဲ့ရတာတော့မဟုတ်ပါဘူး။ ကျွန်တော်ကားတစ်စီး ၂ ရက်လောက်လုပ်တာမရတော့ မိတ်ဆွေ ELECTRONIC ဆရာ ဦးကျော်သူဟန် ကို ECU ပေးလိုက်ပြီး စစ်ခိုင်းလိုက်တယ်။ သူလဲ၂ရက်လောက် အသေးစိတ် စစ်ပြီး လာပြန်ပေးတယ်။ ELECTRONIC အမြင်နဲ့ ဘာ ပြစ်ချက်မှမတွေ့ ဘူး ။အဲ့ ECU ပြန်တတ်ပြီးနိုးတော့ OK သွားပြီ ။ ဟေ့ ခင်ဖိားဘာလုပ်သေးလဲ မေးတော့ THINNER နဲ့ သေခြာဆေးတာဘဲလုပ်ပါတယ် လို့ ပြောလို့ကျွန်တော်ကမှတ်ပြီး လိုက်လုပ်တာပါ။ 90% အောင်မြင်ပါတယ်။ (ဒီအကြောင်းအရာ SOURTH ကိုယူပြီး ပညာရှင်များတိကြတဲ့ အဖြေကိုဆက်ရှာစေခြင်ပါသည်။

ကျွန်တော်လိုက်လုပ်လို့ ကောင်းသွားတဲ့ ကားတွေမှာ လဲ ရသောပစ္စည်း မရှိပါ ။ LOCK ကျသောဖြစ်ရပ်ကို လီဘာနင်းနိုးသောကားများနှင့် Throttle position sensor ကို setting out အောင် လိုက်ချိန်ထားသေား 1jzfse အင်ဂျင်များတွင်အဖြစ်များကြောင်းကို အတွေ့ အကြုံအနေနဲ့ ( သီအိုရီတော့ မဟုတ်ပါ) ရေးသားရှင်းပြလိုက်ပါတယ်။

 

Source: Than Zaw (Facebook)

Read 3849 times